Close
Logo

Mengenai Kami

Berita Terkini Daripada Industri Hiburan Kraten Pengurusan; Sumber Harian Anda Berita Terkini Di Hollywood, Berita Selebriti, Gambar Dan Video.

Yang Lain

Katie Findlay On 'Cara Menghilangkan Pembunuhan'

[Makluman Spoiler!] Cara Melepaskan Dengan Pembunuhan memberikan satu lagi sentuhan pembunuh hingga akhir musim pertamanya ... Rebecca telah dibunuh!

Katie Findlay, yang melakonkan Rebecca, patah hati ketika mengetahui wataknya dibunuh. Tidak ada yang mahu meninggalkan pertunjukan dan itu tidak semestinya mengenai wang atau pekerjaan, Katie menjelaskan. Anda membina keluarga.

Sebahagian daripada keluarga itu adalah bintang Viola Davis, yang Katie sangat berterima kasih kerana berpeluang bekerja dan belajar darinya. Anda akan berfikir bahawa dia ini orang yang sangat menakutkan, menakutkan, kerana dia sangat agresif dan pandai dalam apa yang dia lakukan, Katie menambah, tetapi Viola sangat hebat.





Berpisah dengan keluarga TVnya memang sukar, tetapi pencipta rancangan itu, Pete Nowalk, menjadikannya lebih mudah pada Katie dengan memberitahunya tentang kematiannya yang akan datang seminggu sebelum pemeran yang lain ditemui di meja membaca.

Saya tahu ini adalah kemungkinan untuk Rebecca sejak awal, Katie menjelaskan. [Pete] menjelaskan bahawa mereka telah mengubah cerita ini dengan 100 cara yang berbeza dan inilah yang dia rasa perlu terjadi. Itu bukan komen peribadi dengan cara apa pun dan dia benar-benar bingung mengenainya.



Tetapi, tentu saja, kerana rancangan itu menceritakan banyak kisahnya melalui kilas balik, kita mungkin belum pernah melihat yang terakhir dari Rebecca. Kita mesti tahu apa yang berlaku [pada Rebecca], kata Katie. Kita mesti tahu siapa yang melakukannya!

Pelakon kelahiran Kanada, yang masih tinggal di Vancouver, tidak akan meninggalkan Kanada sepenuh masa untuk Los Angeles dalam masa terdekat. Hati saya pasti Kanada, Katie bergurau. Saya menghabiskan banyak masa untuk mendidik orang di California mengenai Kanada, kadang-kadang bertentangan dengan kehendak mereka.

~ Oleh Graeme O'Neil

//platform.twitter.com/widgets.js